- L'investissement permanente dans la formation et la connaissance
- Proactivité
- Service personnel
- Pragmatique et dynamique
- Votre comptabilité online
Intéressé?
WANTED Office Manager
Postée le 3 février 2023 in Vacatures
Boekhouding boring? Reken maar van niet! We verwelkomen je met plezier in ons enthousiaste team. Onze missie? Als één man of vrouw achter onze klanten staan. Dit doen we door écht te luisteren en met kennis van zaken optimaal advies te verlenen. Niet alleen boekhoudkundige tips en creatieve 'work arounds', maar door evenzeer een luisterend oor te zijn. Uiteraard in alle vertrouwen.
Om ons team te versterken, zoeken we een sympathiek, goedlachs en professioneel manusje-van-alles. Een nieuw en aangenaam gezicht van onze vestigingen in Oudenaarde en Gent dat ons team steeds met plezier ondersteunt. Het resultaat is een rijk en gevarieerd takenpakket waarin je elke dag nieuwe mensen verwelkomt.
We zijn dan ook ontzettend nieuwsgierig naar de man of vrouw achter onze nieuwe collega. Ben je surfer, voetbalster? Shopaholic? Hou je van reizen? Kinderen? Huisdieren? Loop je volgend jaar een marathon? Hoeveel keer las je jouw lievelingsboek al? Kom langs en vertel ons jouw verhaal. We zijn erg benieuwd!
En wie weet, binnenkort vraag jij onze klanten ...
Een kop koffie in ruil voor je verhaal?
Wat houdt je nieuwe job in?
- Klanten vinden bij jou een vriendelijke en professionele ontvangst, met uiteraard een lekkere kop koffie.
- Een telefoontje? Dan zorg je voor een snelle, aangename en vlotte doorschakeling.
- Ook de postbode weet dat hij bij jou aan het juiste adres is.
- En de collega's? Die kunnen bij jou en jouw collega office managers terecht voor heel wat vragen, of gewoon voor een leuke babbel.
- Je verzorgt het agendabeheer en houdt ons CRM-pakket up-to-date.
- En beheert het administratieve en praktische luik van de opstart van nieuwe klanten, alsook de administratieve opvolging van bestaande klantendossiers. Hiervoor sta je in contact met verschillende instanties zoals het sociaal verzekeringsfonds, het ondernemingsloket, de BTW administratie ...
- Verder hou je onze website en social media kanalen up to date met frisse teksten en leuke posts.
- Je zet ook graag mee jouw schouders onder de uitbouw en ondersteuning van de door Certifisc reeds ontwikkelde en nog te ontwikkelen digitale portalen zoals iStart, Fiscusonweb…
Wat wij zoeken:
- Je hebt een bachelor met ervaring, bij voorkeur in een administratieve, verantwoordelijke functie, of een master
- Je bent spontaan, goedlachs en integer. Met een positieve ingesteldheid.
- En denkt zowel klant-, collega- als servicegericht.
- Je werkt graag projectmatig, nauwkeurig en analytisch.
- Met jouw vlotte pen en affiniteit met social media kan je intern en extern enthousiasmeren.
- Interesse in digitalisering en nieuwe software? Super!
- English? Français? No problem, monsieur et madame.
- Af en toe moet je ook de baan op. Een rijbewijs B is dus handig.
Wat jij vindt:
- Een gevarieerde, uitdagende job waarin je jouw creativiteit kan botvieren
- Een familiebedrijf. Niet echt, eigenlijk. Maar met die warme sfeer voelt het zo aan.
- Een enthousiast team dat steeds te vinden is voor een fuif, teambuilding, filmavond ... En dat nu al uitkijkt om een nieuwe collega te verwelkomen.
- Alle kansen om je persoonlijk te ontplooien. Via opleiding on the job & externe coaching, met aandacht voor je interesses en talenten.
- En ja, natuurlijk hoort bij de job ook een marktconform salarispakket.
- We werken 40 uur per week. En die vliegen voorbij. Je krijgt er trouwens 12 ADV-dagen voor in de plaats, bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen.
Ben jij onze nieuwe witte raaf?
Geef ons een seintje. En laat weten hoe je jouw koffie het liefste drinkt.
Tot binnenkort,
Jorn
Stel je kandidaat via ons Jobspagina of stuur je CV en motivatie door naar hr@certifisc.be.